خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی افشاگری پورموسوی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان+ ویدیو نابسامانی در تیم ملی جودو پخش زنده بازی النصر و الاتحاد در لیگ عربستان (۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس پیروانی خطاب به سرخپوشان: جواب نکونام را ندهید درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس ادعای بیرانوند و نعمتی در رختکن: در پرسپولیس می‌مانیم اوسمار ریسک می‌کند یا احتیاط؟
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تیم‌های امید ایران و ازبکستان | صعود به اما و اگر کشید!

  • کد خبر: ۱۸۳۹۳۶
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تیم‌های امید ایران و ازبکستان | صعود به اما و اگر کشید!
تیم ملی امید ایران در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مغلوب ازبکستان میزبان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در چارچوب هفته سوم جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا در گروه E، تیم‌های امید ایران و ازبکستان در تاشکند ازبکستان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ازبک‌ها به پایان رسید.

امید‌های ایران در آغاز نیمه دوم گل خوردند و پس از آن تا پایان بازی نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه ازبک‌ها ایجاد کنند.

این دیدار در پایان با پیروزی میزبان به پایان رسید و تا ازبکستان با ۹ امتیاز از گروه E به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

ایران نیز با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و برای صعود از این گروه باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها در سایر گروه‌ها باشد.

گفتنی است که از ۱۱ گروه حاضر در جام ملت‌های آسیا، فقط تیم‌های صدرنشین و ۴ تیم برتر دوم به مرحله بعد صعود می‌کنند که به نظر می‌رسد با شکست شاگردان عنایتی مقابل ازبکستان شانس ایران برای صعود به مرحله بعد کمرنگ شد.

ویدیو خلاصه بازی تیم‌های امید ایران و ازبکستان

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->